Kuukausitapaamiset

Keskiviikkona 10.4.2024 kuukausitapaaminen Inkilänhovissa. Osallistujia oli 47, joka on uusi ennätys, käytännössä tupa täynnä. Aihe oli MUISTISAIRAUKSIEN ENNELTAEHKÄISYSTÄ JA HOIDOSTA, josta hyvän asiantuntija-alustuksen piti Kanta-Hämeen muistiyhdistyksen muistiasiantuntija Marko Mustiala.
Lisäksi Marjut Mikkonen kävi läpi tulevien tapahtumien infoa.

Alla kuvia tapahtumasta, Jari Salonen avaamassa tilaisuutta, Marko Mustiala puhumassa otsikolla "Huolestuttaako muisti?" ja lisäksi kuvia muutamista aiheeseen liittyvistä kalvoista.

Keskiviikko 13.3.2024 kevätkokous Inkilänhovissa.
Yhdistyksen PJ Jari Salonen lausui avaussanat. Sääntömääräisen kevätkokouksen veti pj Sakari Heikkinen, jossa aiheina mm. toimintakertomus ja tilinpäätös. Maiju kävi läpi kevätkauden tapahtumat. Ilkka näytti livenä tapahtumiin ilmoittautumisen. Tapaamiseen osallistui 35 senioria. Tässä alla vielä kuvia kevätkokouksesta.

Keskiviikko 14.2.2024 kuukausitapaaminen.
Kokoonnuimme ystävänpäivänä Inkolänhovissa. Pj Jari Salonen lausui avaussanat. Ohjelmassa oli Ikääntyneen väestön hyvinvointisuunnitelmasta, jonka alusti Marjo-Kaisa Konttinen, Hyvinvointikoordinaattori, Riihimäen kaupungilta, tekemällä kyselyn, joka edesauttaa suunnitelman tekemistä. Päivi kertoi nimikylteistä, jotka aktiiviset osallistujat saavat. Maiju kertoi kevätkaudet tapahtumista, joihin voi jo ilmoittautua. Päivi ja Ilkka pitivät leikkimielisen kuvakisan Riihimäen kohteista. Ja lopuksi Ilkka kertoi lyhyesti Digikerhon kuulumisia. Tapaamiseen osallistui 34 senioria. Ja tässä alla vielä kuvia tapaamisestamme.

Keskiviikko 17.1.2024 Kokoonnuimme kauden 1. tapaamisessa Riksulassa. Pj Jari Salonen lausui avaussanat. Ohjelmassa oli pastori Juha Itäleinon tervehdys, poisnukkuneiden muistaminen ja hartaus. Aluevaltuutettu Aino Närkki kertoi ajankohtaista Oma Hämeestä. Maiju kertoi kevään 2024 retkikohteista, myös uusista. Ilkka esitteli uudistuneet kotisivut ja Senioriliitto -appsia. Päivi esitteli yhdistyksen uudet, avoimet Facebook-sivut. Tapaamiseen osallistui 44 senioria. Peculle kiitos ao. kuvien ottamisesta.