Kuukausitapaamiset

Alotimme uuden toimintakauden, koronan jälkeen, perinteisesti seurakunnan toimintakeskuksessa, Hirvijärvellä. Seurakunnan tervehdyksen toi seurakuntapastori Kalle Leppä. Tapahtumaan osallistui 55 senioria.

Lokakuun kuukausitapaamiseen kokoonnuimme puolentoista vuoden tauon jälkeen kahvila Pompotiin, Punaiseen taloon. Paikalle oli saapunut 38  yhdistyksemme jäsentä. OP Etelä-Hämeestä Triinu Poussu ja Joonas Oksamo esittelivät pankin toimintaa.

Marraskuun tapaamiseen osallistui 58 yhdistyksemme jäsentä. Tilaisuudessa kaupunginjohtaja Jere Penttilä kertoi kaupungin kehityksestä, sekä vastaili jäsenten kysymyksiin. Tapaamisen yhteydessä oli myös syyskokous, jossa mm. valittiin hallitus vuodelle 2022.

Joulukuun kuukausitapaaminen vietettiin puurojuhlan merkeissä