Kuukausitapaamiset

Kuukausitapahtumista 2023 päivämäärillä 18.1, 15.3, 12.4, 10.5, 13.9 ja 8.11 löytyy kuvia.

Keskiviikko 18.1. Kokoonnuimme uudessa paikassa, Inkilänhovissa. Ohjelmassa oli rovasti Kalervo Huttusen tervehdys seurakunnasta sekä pois nukkuneiden muistaminen. Maiju kertoi tulevista retkikohteista ja Jari puhui somesta ja senioripuhelimista. Tapaamiseen osallistui 44 senioria.

Kuukausitapaamiseen 15.3. kokoonnuimme Inkilänhovissa. Päijät-Soten johtava ravitsemusterapeutti FM Raisa Valve kertoi meille "Senioreiden Ravitsemuksesta." Tapaamisen yhteydessä pidettiin myös sääntömääräinen kevätkokous.

12.4. kuukausitapaamisessa toimittaja/tietokirjailija Ahti Koskinen kertoi otsikolla "Miehet jyvällä" suomalaisten ja veväläisten tarkka-ampujien toiminnasta jatkosodassa.

10.5 kuukausitapaamisessa Sinikka Salonen ja Sirpa Lahdensalo Riihimäen SPR:stä kertoivat ensiavun annosta, sekä sydäniskurin käytöstä. Hattujuhlan voittajat olivat Liisa ja Pekka.

13.9.2023 kuukausitapaamisessa aloitimme uuden toimintakauden perinteisesti Riihimäen seurakunnan leirikeskuksessa, Hirvijärvellä. Seurakunnan tervehdyksen toi kappalainen Kari Kauppinen. Matka leirikeskukseen tehtiin omilla autoilla.

Kokoonnuimme 8.11. ensimmäisen kerran uudessa kk-tapaamispaikassa, Riksulaan. Ohjelmassa oli mm. yhdistyksen uudet säännöt sekä syyskokous.