Retket

Toukokuu 8 pv Kulttuurimatka mm. Ainolaan Järvenpäähän

Lähtö (yhteiskuljetus) Kolmiopuistosta klo 9.00. Opastettu kierros Ainolassa on klo 10.00. Lounas Hyrylässä, ravintola Hurmio. Siirrytään Helsinkiin ja klo 13.00 on opastus Urheilumuseossa. Kiertokäynti museossa kestää 60 min. Tämän jälkeen on mahdollisuus käydä Stadion tornissa. siirrytään Kirpilän taidekotiin klo 14.45 ja opastettu kierros museossa alkaa 15.45. Kotiin Riihimäelle lähdetään noin klo 16.45.

Hinnat museokortilla 44€ ja
ilman museokorttia 65€.

Ilmoittautuminen päättyy 5.4.2024

Ilmoittautuminen:
Kotisivujen Tapahtumat-toiminnon kautta, puhelimella Senioriliiton apin kautta tai maijumikkonen@gmail.com

Kesäkuun 14.pv: Kesäretki Paimion parantolaan, Söderlångvikin kartanoon ja Kemiön saarelle

Lähtö Kolmiopuisto klo 8.30. Paimion Parantola klo 10.30. Matkalla on yksi jaloittelupysähdys. Opastettu kierros parantolassa kestää tunnin. Lounas nautitaan noin klo 12.00. Siirrytään Söderlångvikin kartanoon (Amos Andersson), matka-aika noin 1h 15 min. Opastettu kierros, aikaa on varattu tutustumiseen ja kahvitteluun yhteensä noin 2 tuntia. Siirrytään Kemiön saarelle Taalintehtaan ruukkikylään ja paikallisen oppaan avulla tutustutaan alueeseen. Kotimatka alkaa ja muutaman pysähdyksen jälkeen arvioitu saapumisaika Riihimäelle on noin klo 19.00-20.00. Matkan arvioitu hinta (bussi, lounas, kahvit, opastukset) on noin 100 €. Museokorttihyvitys Söderlångvikissä. Tavoitteena 45 lähtijää.

Ilmoittautuminen päättyy 11.5.2024

Ilmoittautuminen:

Elokuun 23.pv klo 13.00: Queen - A Kind of Magic -konsertti Sibeliustalossa Lahdessa

Yhdistys on varannut liput Lahteen: Sinfonia Lahti ja Rajaton esittävät jälleen suositun Queen – A Kind of Magic -konsertin Sibeliustalossa syyskauden 2024 alussa. Queen-yhtyeen rock-klassikko Jaakko Kuusiston sovituksena soi Sibeliustalossa 23.8. klo 13.
Yhteiskuljetus.
Väliaikatarjoilu. Kun ilmoittaudut, niin kirjoita ilmoittautumislomakkeen lisätietoja -kohtaan, jos sinulla on ruokarajoitteita. Hinta-arvio (lippu,kuljetus,väliaikatarjoilu) on 85 €.

Ilmoittautuminen päättyy 21.7.2024